In het nieuws

Mei 4-7, 2016

Arthrogen's COO Janneke Meulenberg, PhD en CEO Robert Jan Lamers zullen aanwezig zijn bij de jaarlijkse bijeenkomst van de American Society of Gene & Cell Therapy in Washington, www.asgct.org

Maart 31 - April 3, 2016

Arthrogen's Lisette Bevaart, PhD, zal aanwezig zijn bij het Osteoarthritis Research Society International 2016 World Congress in Amsterdam

Maart 2016

Op 11 maart 2016 ontving Caroline Aalbers, PhD, de Greiner Award tijdens het Voorjaarssymposium van de NVGCT voor haar scriptie “Gene Therapy for arthritis: progress towards a clinical trial”. De Greiner Prijs wordt elk jaar uitgereikt voor de beste scriptie of publicatie over gentherapie. Caroline deed  haar ondezoek voor de scriptie gedurende de tijd dat zij werkzaam was bij Arthrogen, onder leiding van de oprichter van Arthrogen, Prof. P.P. Tak. Wij feliciteren Caroline met deze prijs.

Maart 2016

Arthrogen’s Lisette Bevaart, PhD, zal een presentatie geven tijdens de  “Gene Therapy Clinical Trials in the Netherlands” sessie bij het NVGCT Symposium.

Januari 2016

11-15 Januari Arthrogen zal aanwezig zijn bij de JP Morgan en heeft afspraken met verschillende partners en bedrijven.